10 غذا برای تقویت هوش

غذاهایی که می خوریم علاوه بر اینکه در تناسب اندام ما تاثیر بسزایی دارند بلکه در هوش و تقویت حافظه نیز بسیار موثر هستند.پس بهتر است غذاهایی را بخوریم که هوشمان را زیاد کنند.

اسفناج:

اسفناج به دلیل بافت های گیاهی که دارد از بسیاری از بیماری ها در خانم ها پیشگیری می کند.تحقیقات نشان می دهد خانم هایی که از اسفناج و سبزی های سبز دیگری استفاده می کنند،پیر شدن سلول هایشان را به تاخیر می اندازند.

 قهوه:

قهوه به دلیل کافئینی که دارد در جهت تقویت حافظه مفید است. قهوه ی هم چنین بر ضد آلزایمر میباشد و با مصرف مداوم قهوه دچار آلزایمر نخواهید شد .

غلات:

غلاتی مانند سویا، لوبیا، نخود فرنگی، عدس سبزیجات دارای روغن بسیار مفیدی هستند که در جهت تقویت حافظه لازم می باشد .

 تخم مرغ :

تخم مرغ ماده ی بسیار مفیدی در جهت تقویت حافظه می باشد بخصوص این که مادران باردار به هنگام بارداری و در هنگامی که جنینی را در رحم دارند،تخم مرغ مصرف کنند در هوش فرزندشان بسیار موثر است

ماست:

آیا می دانید یک پیاله ماست دارای امگا 3 و دی اچ ای می باشد.که این مواد در جهت تقویت حافظه می باشند .اگر فرزندتان در زمان رشدش هر روز ماست مصرف کند،تاثیر بسیاری را بر روی رشد او می گذارد .

انبه  :
این میوه ماده ی دیگری است که در تقویت حافظه بسیار مفید می باشد

ماهی:      

ماهی نیز یکی دیگر از مواد غذایی است که باعث تقویت و رشد سریع تر سلول های مغز می شود .ماهی برای عارضه ی قلبی نیز مفید است .

شکلات:

 شکلات نیز یکی دیگر از موادی است که باعث تقویت حافظه می شود،البته بهتر است شکلات هایی را مصرف کنید که یا تلخ هستند و یا شکلات هایی را که حاوی شیر باشند.

 

10Foods to Boost Intelligence

In addition to the foods we eat have a significant impact on our fitness, but also in intelligence and memory are also very effective. So it is better to eat food that is too much cleverness.

Spinach:

Spinach is the plant tissue that can prevent many diseases in women. Research shows that women with spinach and other green vegetables they use their cells to delay aging.

Coffee:
Coffee because caffeine is useful for memory enhancement. Coffee is also against Alzheimer's Brown Constant use will not be affected by Alzheimer's.

Cereals:
Grains such as soy, beans, peas, lentils, vegetables are very beneficial oils which are necessary to improve memory.

Eggs:
Egg material is very beneficial for memory enhancement In particular, pregnant women during pregnancy when the fetus is in the womb, Their eggs in their child's intelligence is very effective

Yogurt:
Do you know a cup of yogurt contains omega-3 and DHA is. These materials are for memory enhancement. If the child is growing every day use, He has an enormous effect on growth.

Mango:
The fruit is another matter, which is very useful in improving memory

Fish:
Fish is another food that causes brain cells to strengthen and grow faster. Fish is also good for heart disease.

Chocolate:
Chocolate is also another material that will boost your memory, it is advisable that you consume chocolates or dark chocolates that are, or may contain milk.