رونق تولید ملی | سه‌شنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۸

په نجه مور - نمایش محتوای تلویزیون

 

 

برنامه های سیما

په نجه مور

Loading the player...
فرایند آگاهی بخشی و ارتقاء سطح دانش سیاسی مردم تفاوت آشکاری با ورود به عرصه تبلیغات انتخاباتی دارد دقیقا به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب نیز در بیانات خود رسانه ها را از ورود زودهنگام به عرصه تبلیغات منع کرده اند ولی این به معنای غفلت از زمینه سازی و ارائه آموزش های لازم برای ورود مردم در این اتفاق مهم و سرنوشت ساز نیست . 
رسانه ها در ایام انتخابات در جهت جامعه پذیری مردم و خصوصا جوانان دارای یک کارکرد آگاهی بخشی هستند که دایره شمول همه موضوعات مربوط به وظایف و اختیارات نماینده مجلس را در بر میگیرد،رسانه میتواند با ارتقای سطح معلومات افرادجامعه , میزان مشارکت آن ها رادر انتخابات و همه کنش های سیاسی تقویت کند .
دستگاه عظیم رسانه ملی و بخصوص تلویزیون که از نظر کارشناسان و نظریه پردازان ارتباطات مهمترین کارکرد را میتواند داشته باشد به شرطی که با برنامه ریزی وبیان دیدگاههای مناسب برتعمیق بینش سیاسی مخاطبان گام بردارد.
در تولید این مجموعه که بر اساس راهبردها وسیاست های رسانه ملی در خصوص برنامه سازی انتخابات مجلس شورا و مجلس خبرگان تدوین شده است تولید و پخش برنامه در سه مرحله تبیینی ،تشریحی وتهییجی انجام میگیرد.
 
سال تولید: 94/08/26

تهیه کننده: صمد وطن خواه