رونق تولید ملی | چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۸

میوه و کالری - نمایش محتوای تولیدات ویژه

 

 

میوه و کالری

Loading the player...

یکی از میوه های سالمی که هر شخصی باید در رژیم غذایی خود لحاظ کند میوه سیب است.پوست سیب حاوی فیبر است که بسیار مغزی می باشد.میوه سیب حاوی ویتامین B است و در واقع تمام ویتامین های گروه B را دارا می باشد فقط ویتامین 6B و 9B در این میوه وجود ندارد.در هر سنی و هر شرایطی هستید حتما روزی 1 عدد سیب باید در رژیم غذایی شما باشد.

این میوه سبب افزایش طول عمر- جلوگیری از ریزش موی سر می گردد.اشخاصی که رژیم خاص غذایی می گیرند و بسیاری از مواد غذایی را حذف می کنند استفاده از میوه سیب به سلامتی شان کمک می کند.

اشخاصی که فقط در رژیم غذایی خود میوه میل می نمایند و همچنان دارای چاقی و اضافه وزن هستند، این امر به سبب وجود قند میوه و یعنی فروکتوز می باشد.

اگر در رژیم غذایی میوه زیاد استفاده شود می توانند سبب چاقی و اضافه وزن گردد. مثلا 1 عدد پرتقال شامل 1 واحد میوه است که معادل 80 کالری انرژی دارد.این میوه با این حجم می تواند حدود 80 کالری از انرژی مورد نیاز شما را تامین کند.

اگر مصرف میوه ها 2 برابر گردد تعداد واحدها و تعداد کالری افزایش یافته و این امر می تواند سبب اضافه وزن گردد.