خوراکی برای تقویت بینایی

سیر، تخم‌مرغ، ماهی، شکلات کاکائویی، سبزیجات برگ دار، ، هویج و سویا در تقویت بینایی بسیار موثر هستند.

سیر:

سیر به عطر و طعم غذا بسیار کمک می‌کند و به همین منظور در بسیاری از غذاها می‌توان از آن استفاده کرد. مطالعات نشان داده است که سیر فواید بسیاری در سلامتی فرد دارد و باعث افزایش گردش خون می‌شود، همچنین به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند و برای بینایی نیز موثر است. سیر سرشار از سولفور و مواد غذای دیگری است که به تولید آنتی اکسیدانی که می‌تواند به حفاظت لنز چشم کمک کند.

ماهی سالمون:

ماهی سالمون غنی از ویتامین A و D و اسیدهای چرب امگا 3 است که این ترکیبات باعث تقویت بینایی می‌شود.

سبزیجات برگ دار:

مطالعات نشان داد که اسفناج سرشار از آنتی اکسیدان است که بسیار برای چشم مفید است؛ اگر شما می‌خواهید فایده بیشتری از سبزیجات برگ دار ببرید، سعی کنید از زیاد پختن آن‌ها خودداری کنید.

تخم‌مرغ:

در میان غذاهایی که برای تقویت نور چشم مفید است، تخم‌مرغ از رایج‌ترین آن‌ها می‌باشد.تخم‌مرغ مخصوصاً زرده آن سرشار از مواد مغذی است که برای تقویت بینایی مفید است و به رفع خستگی بدن کمک می‌کند.

شکلات کاکائویی:

مطالعات نشان داده است که شکلات کاکائویی در تقویت بینایی بسیار موثر است. با اضافه کردن مقدار شکلات کاکائویی به وعده‌های غذایی روزانه خود می‌توانید به حفاظت ماهیچه‌های خونی چشم کمک کنید.

هویج:

هویج و بسیاری از سبزیجات و میوه‌جات زرد و نارنجی رنگ حاوی بتاکاروتن هستند که برای بینایی چشم مفید است و می‌تواند به حفاظت چشم در برابر آسیب‌های نور خورشید کمک کند.

 

Food For Improve vision

Garlic, eggs, fish, chocolate, cocoa, green leafy vegetables, carrots and soy are highly effective Improve vision.

Garlic:
Garlic helps to flavor the food and therefore it can be used in many foods. Studies have shown that garlic has many health benefits Circulation is increased, It also helps boost the immune system And is also effective for vision. Garlic is rich in sulfur And other food that produces antioxidant that can help protect the lens

Fish Salmon:

Salmon is rich in vitamins A and D and omega-3 fatty acids that are combined with vision.

Leafy vegetables:

Studies showed that spinach is rich in antioxidants that are very beneficial for the eyes; If you want to enjoy the additional benefit of leafy vegetables, Do not try to cook too.

Egg:
Among the foods that are beneficial for strengthening the eyes, eggs are the most common., Egg yolk, especially those rich in nutrients that are beneficial for vision and helps the body to eliminate fatigue.

Chocolate:
Studies have shown that chocolate is very effective in improving eyesight. By adding a little chocolate to your daily meals can help to protect the eye muscles, blood

Carrots:
Carrots and many yellow and orange fruits and vegetables contain beta-carotene which is good for eyesight and can help protect the eyes against sun damage.