جهش تولید | یک‌شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۹

افطارکنید، ولی دچار چاقی و اضافه وزن نشوید - نمایش محتوای تولیدات ویژه

 

 

افطارکنید، ولی دچار چاقی و اضافه وزن نشوید

Loading the player...

بهتر است وعده افطار با یک نوشیدنی ولرم نظیر چای، آب یا شیر به همراه مواد قندی حاوی فیبر مانند خرما آغاز و با یک غذای سبک مثل نان و پنیر یا آش و سوپ کامل شود.

نوشیدن مقادیر زیاد آب بویژه آب سرد می‌تواند مشکلاتی نظیر سوءهاضمه، دل درد و بی‌اشتهایی را برای فرد در پی داشته باشد. حدود یک ساعت بعد از افطار نیز وعده اصلی شام توصیه می‌شود که به شکل شام‌های معمول و با پرهیز از پرخوری همراه سبزی و سالاد تکمیل‌کننده نیازهای تغذیه‌ای فرد است. فاصله پس از افطار تا سحر زمان مناسبی برای تامین آب مورد نیاز بدن است که باید مصرف آن تدریجی باشد. همچنین استفاده از میوه‌ها نیز برای تکمیل هرم تغذیه‌ای درهمین زمان توصیه می‌شود.

مصرف کنترل شده خوراکی‌هایی چون زولبیا و بامیه، حلوا و شله‌زرد می‌افزاید: استفاده بی‌رویه از این خوراکی‌ها ضمن آن که چاقی واضافه وزن را به دنبال دارد، در درازمدت به دلیل داشتن قند بالا می‌تواند خطر بروز دیابت رادر فرد افزایش دهد.

 

Get fast, but not with overweight and obesity

It iftar meal, including a drink lukewarm tea, juice or milk with sugar palm fiber started with a snack such as bread and cheese, or soup and the soup is complete. Doctor Hashemi also asserts: Drink plenty of water, especially cold water can be problems such as indigestion, abdominal pain and anorexia after a person has. About an hour after iftar dinner, the main meal is recommended as a routine and avoid overeating Shamhay with vegetables and salads complement the nutritional needs of the individual. Having a good time to break away from the magic of water supply needed by the body and should be consumed slowly. The fruits are also used to supplement the nutritional pyramid the same time is recommended.

Consumption of foods such as controlled Zoolbia and okra, sesame and yellow pot adds that while inappropriate use of these foods leads to obesity and overweight in the long run due to high glucose levels can increase the risk of diabetes in people.